خدمات حقوقی حامی برای ایرانیان خارج از کشور، و یا ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند شامل همه موارد زیراست : خدمات حقوقی طلاق و ازدواج، خدمات حقوقی ارث و انحصار وراثت، امور حقوقی قراردادها، امور مالی و ملکی
خدمات حقوقی حامی برای ایرانیان خارج از کشور

 خدمات حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور

گرچه مهاجرت برای ما انسانها پدیده ای تازه ای نیست و به قدمت نسل بشر مهاجرت هم وجود داشته است ولی تغییراتی در مهاجرتهای امروزی پدید آمده که در گذشته نبود.

زمانهای قدیم وقتی کسی وسایلش را جمع میکرد تا در دیاری دیگر سکنی گزیند این سفر تقریبا به معنی پایان ارتباطش با سرزمین مادری بود ولی امروزه مهاجرت معنایی گسترده تر پیدا کرده و در دنیای ارتباطات، پیوندهای هیچ مهاجری با وطنش کاملا گسسته نمیشود. از اموری مثل ازدواج و طلاق و ارث گرفته تا امور مالی و کاری مربوط به تجارت مهاجران را نه تنها با پیوندهای عاطفی با سرزمینشان بلکه با پیوند حقوقی و قضایی با کشور مبدا متصل نگه میدارد. در اینجا نگاهی به خدمات حقوقی حامی بر اساس مسائل حقوقی پیش آمده در کشور مبدا خواهیم داشت.

01

احوال شخصیه چیست؟

مسایلی مثل ازدواج ، طلاق ، ارث و وصیت زیر مجموعه احوال شخصیه است. بهتر است بدانید حتی اگر تغییر تابعیت بدهید و تابعیت اضافه و دوگانه داشته باشید هم احوال شخصیه شما تابع قانون ایران بررسی می شود. یعنی کشور ایران ازدواج و طلاقی که طبق قوانین این کشور صورت پذیرفته باشد، قبول میکند. با وصیتنامه و امور مربوط به انحصار وراثت و تقسیم ترکه نیز طبق قوانین داخلی رفتار میکند.

ایرانیان مقیم خارج از کشور

به طور کلی باید گفت که مهاجرت در دنیای فعلی شما را از ارتباط با دستگاه قضایی یا اداری سرزمین مادری بی نیاز نمیکند. ما در حامی می توانیم خیالتان را راحت کنیم که متعهدانه کلیه امور مالی و ملکی شما را با دقت و تخصص به سرانجام می رسانیم. با ما تماس بگیرید.

02

خدمات حقوقی ارث و انحصار وراثت

یکی از اتفاقات دیگری که ممکن است در روزهایی که شما در وطن نیستید اتفاق بیوفتد، فوت یکی از عزیزان نزدیک شماست. این اتفاق غم انگیز مخصوصا در شرایطی که شما احتمالا از حمایت عاطفی دوستان یا اعضای فامیل دور هستید بار روانی دوچندانی دارد . امور حقوقی مربوط به انحصار وراثت، تقسیم ترکه و ارث و پیگیری مواردی که در وصیتنامه متوفی آمده است هم می تواند بار سنگینی بشود. در این مورد نیز گروه وکلای حامی آماده انجام کلیه امور حقوقی مربوطه با بیشترین دقت و بالاترین سرعت است. ما در اینجا مقاله ای درباره امور وصیت و ارث آورده ایم که به شما اطلاعات مفیدی در اینباره میدهد.

Contract

امور حقوقی قراردادها و امور مالی و ملکی

مهاجرت اگر در در سنین خیلی پایین صورت نگیرد به این معنی است که شما احتمالا در کشورتان کسب و کاری داشته اید یا می خواهید آن را ادامه دهید و یا باید به تمام جوانب آن پایان ببخشید.

هرکدام از این راهها را که رفته باشید با انبوهی از مدارک امضا نشده، قراردادهای ناقص و پیگیری های حقوقی مواجه میشوید که برای سامان دادن به آنها حتما نیاز به یک وکیل دارید. تنظیم قراردادها مساله بسیاری حساس و دقیق است که حتما باید با نظر متخصص و صرف زمان متناسب با هر موضوعی تنظیم شود. شرکت در دادگاهها، تنظیم شکواییه یا دادخواست حقوقی نیز از جمله مواردی است که در امور مالی یا ملکی به آن نیاز دارید که قطعا از راه دور امکان پیگیری آن نیست و رفت و آمد مکرر هم هزینه بر است.

04

خدمات حقوقی طلاق و ازدواج

ما در سایت قبلا درباره حقوق زن و مرد و شروط ضمن عقد مطالب مفصلی گذاشته ایم که می توانید در اینجا بخوانید. احتمال دارد وقتی مهاجرت می کنید قصد ازدواج داشته باشید یا بخواهید از همسرتان جدا شوید. هر دوی این موارد حتی اگر در کشوری که فعلا ساکن هستید مطابق قانون و مقررات انجام شود برای ادارات ایران الزام آور نیست و شما باید ازدواج و طلاقتان را مطابق قانون ایران به ثبت برسانید. دراین مورد ما میتوانیم اطمینان دهیم که ثبت ازدواج شما را با تمامی شروطی که مورد توافق زوجین است طبق قانون کشورمان زیرنظر وکلا و کارشناسان مجرب تنظیم کنیم.

طلاق و جدایی هم باید با روش و تنظیمات حقوقی و شرعی ایران انجام شود، شما می توانید انجام این بخش مهم ولی سخت و استرس زای زندگی تان را به ما بسپارید.

Contract

برای درخواست خدمت و یا هر گونه سوال درباره خدمات حقوقی حامی ویزه ایرانیان خارج از کشور این فرم را ارسال نمایید.



    ۱۴۰۰-۰۲-۲۵ در مالی

    بیمه خودرو شامل چه خساراتی نمی شود

     بیمه خودرو، پرداخت یا عدم پرداخت خسارت زیان دیده در تصادفات رانندگی و اجبارها و محدودیتهایی که شرکتهای بیمه برای بیمه ماشین دارند موضوع مقاله…
    بیشتر بخوانید
    ۱۴۰۰-۰۲-۱۷ در اطلاعات عمومی حقوقی

    عقود لازم و عقود جایز و تفاوت آنها در فسخ قرارداد

    عقود لازم و عقود جایز از جنبه های مختلفی دسته بندی می شوند.دراین مقاله عقد جایز و عقد لازم را تعریف میکنیم و با ذکر…
    بیشتر بخوانید
    ۱۴۰۰-۰۲-۰۹ در کیفری

    خیانت در امانت

    یکی از شکایتهای رایج جرم خیانت در امانت است. تفاوت این جرم با سرقت و کلاهبرداری و انواع صور خیانت در امانت در قانون مجازات …
    بیشتر بخوانید
    ۱۴۰۰-۰۱-۳۰ در خانواده و ارث

    چه کسی ارث می برد | طبقات ارث

    یکی از دغدغه های رایج در خانواده موضوعات مربوط به ارث و میراث است. طبقات ارث و اینکه ارثیه چه کسی تعلق می گیرد یا…
    بیشتر بخوانید